نكاتي براي خريد كفش چرم زنانه

چرم سورنا با سابقه اي درخشان، انواع محصولات ساخته شده از چرم طبيعي، مانند بوت، نيم بوت، كفش و كيف چرمي را عرضه مي كند.

نكاتي براي خريد كفش چرم زنانه

براي خريد كفش چرم لازم است تا نكاتي را مدنظر قرار دهيد تا خريدي مطمئن انجام دهيد و بعدها بابت انتخاب اشتباه، خود را سرزنش نكنيد. در ادامه چند مورد از مهمترين نكات در خصوص خريد كفش چرم را توضيج خواهيم داد.

5 نكته براي خريد كفش چرم زنانه

1-مسلما قيمت در هر خريدي حرف اول را مي زند، در مورد كفش چرم نيز قيمت ها در طيف هاي گوناگوني وجود دارند و آنچه در بالا يا پايين بودن كفش چرم دخيل است، كيفيت چرم، طراحي، دوخت تميز و جلوه ظاهري آن است. بديهي است كه شناخت انواع چرم و ويژگي هاي آن به شما كمك خواهد كرد تا كفش چرمي مرغوب را از نامرغوب به راحتي تشخيص دهيد.

2-بايد بدانيد كه چرم اصل هيچ بويي ندارد و همچنين براق نيست. اگر با چرمي مواجه شديد كه بوي پلاستيك و يا حيوانات را از خود ساطع مي كرد و يا جلوه براقي داشت، بايد بدانيد كه چرم اصل نيست.

3-شايد در هنگام خريد از اين نكته غافل شويد كه پاي شما در كفش بايد آزاد باشد و هيچ فشاري از جلوي كفش و نوك آن نبايد به پاي شما تحميل شويد، اما اين موضوع مسئله مهمي است و با انتخاب سايز نامناسب هيچ وقت نمي توانيد از كفش چرمي كه چه بسا هزينه زيادي براي آن پرداخت كرده ايد، استفاده كنيد.

4-از نظر زمان مناسب خريد، پيشنهاد مي كنيم بعد از ظهر را انتخاب كنيد، چرا كه صبح ها پا سايز كوچكتري نسبت به سايز واقعي و هميشگي خود دارد.

5-اگر از جمله بانواني هستيد كه كفش هاي چرمي پاشنه بلند را به پاشنه تخت ترجيح مي دهيد، توصيه مي شود كه كفش هايي كه پاشنه آن 2 يا 3 سانت است را در نظر بگيريد، چرا كه اين ميزان پاشنه فشاري به ستون فقرات و كمر شما وارد نخواهد كرد.

 

براي كسب اطلاعات و آموزش هاي بيشتر در خصوص محصولات چرمي اينجا كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.