كفش هاي چرمي چه مزايايي دارند؟

چرم سورنا با سابقه اي درخشان، انواع محصولات ساخته شده از چرم طبيعي، مانند بوت، نيم بوت، كفش و كيف چرمي را عرضه مي كند.

كفش هاي چرمي چه مزايايي دارند؟

محصولات چرمي به شكل مستقيم و يا غير مستقيم داراي مزيت هايي از جهات مختلف هستند. كه در ادامه به برخي از مهم ترين آن ها اشاره خواهيم كرد.


كفش هاي چرمي از دوام بيشتري برخوردار هستند

به عبارتي در صورتي كه از كفش خود درست استفاده كنيد و با استفاده از واكس چرم آن را جلا بدهيد، مي توانيد مطمئن باشيد كه كفش چرمي تان تا سال هاي طولاني همراه شما خواهد بود! در واقع بر خلاف چرم مصنوعي كه عمر چنداني ندارد، چرم طبيعي مقاوم است و آسيب نمي بيند و اگربه هر دليلي دچار آسيب شود ترميم آن آسانتر خواهد بود.


پاها در كفش هاي چرمي عرق نمي كنند!

افرادي كه پاهايشان به سرعت در كفش داغ مي كند، ميتوانند با استفاده از يك جفت كفش چرمي علاوه بر زيباتر كردن استايل خود، از شر عرق كردن پاهاي خود خلاص شوند! به اين شكل بافت طبيعي چرم نه تنها از عرق كردن پا پيشگيري مي كند، بلكه به دنبال آن از بوي بد پاها هم راحت خواهيد شد.


كفش هاي چرم طبيعي ضد آب هستند

كفش هايي كه با چرم طبيعي ساخته مي شوند، به شما كمك مي كنند تا در تماس با آب و رطوبت پاهايتان خيس نشود و به كمك كفي خود پاهاي شما را گرم نگه مي دارد. چرا كه چرم عايق رطوبت است.


چرم طبيعي دوست طبيعت است!

از آنجايي كه در ساخت كفش هاي چرمي هيچ ماده مصنوعي استفاده نمي شود، اين كفش ها هيچ تهديدي براي محيط زيست ايجاد نمي كنند و حتي اگر در طبيعت رها شوند به راحتي بازيافت مي شوند. به اين شكل نه تنها انتخاب مناسبي براي انسان ها هستند، بلكه به سلامت طبيعت نيز آسيب وارد نمي كنند.

براي مطالعه ساير ويژگي هاي كفش هاي ساخته شده از چرم طبيعي، كليك نماييد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.