انواع بوت زنانه و دخترانه را مي شناسيد؟

چرم سورنا با سابقه اي درخشان، انواع محصولات ساخته شده از چرم طبيعي، مانند بوت، نيم بوت، كفش و كيف چرمي را عرضه مي كند.

انواع بوت زنانه و دخترانه را مي شناسيد؟

بوت ها را مي توانيم بر اساس ارتفاعي كه دارند، نوع پاشنه هايشان، جنس رويه و بندي بودن يا نبودنشان و... به دسته هاي مختلفي تقسيم مي شوند كه در اين محتوا به معرفي تعدادي از آن ها مي پردازيم. به طور كلي مي توانيم انواع نيم بوت زنانه را به سه دسته بخش بندي كنيم؛ بوت، نيم بوت و بوتي.

تفاوت بوتي و نيم بوت آنجاست كه بوتي ارتفاعي تا مچ شما دارد، در حالي كه نيم بوت تا چند سامتي متري مچ شما را نيز پوشش مي دهد. از طرفي بوت نيز مي تواند تا زير زانو و يا بالاي زانوي شما باشد.


معرفي بوت چلسي

بوت چلسي معمولا با زيپ يا قسمتي كشي طراحي مي شوند و ارتفاع پاشنه شان نيز كم است. براي راحتي در پوشيدن آن ها نيز اغلب موارد حلقه اي در پشت آن ها قرار گرفته تا پوشيدن آن راحت تر باشد. جنس به كار رفته در ساخت اين بوت ها معمولا از چرم براق است و خبر خوب آن كه مي توانيد اين بوت ها را در هر موقعيتي از محل كار گرفته تا استايل روزانه و ... مورد استفاده قرار دهيد.


معرفي بوت بندي

اين بوت ها معمولا ظاهري خشن اما زنانه دارند و ارتفاع آن ها نيز ميتواند بلند يا كوتاه باشد. بوت هاي تيمبرلند و كمبات دو مدل از محبوب ترين بوت هاي بندي هستند كه در تركيب با پالتو يا مانتوهاي كوتاه بسيار چشم نواز خواهند بود.


معرفي بوت آگ

اين بوت ها از استراليا و نيوزلند معرفي شدند و با كت هاي خزدار، پالتوهاي اسپرت و كاپشن هاي كوتاه به خوبي هماهنگ مي شوند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.