مدل هاي كيف چرم زنانه

چرم سورنا با سابقه اي درخشان، انواع محصولات ساخته شده از چرم طبيعي، مانند بوت، نيم بوت، كفش و كيف چرمي را عرضه مي كند.

مدل هاي كيف چرم زنانه

كيف ها از جمله اكسسوري هايي هستند كه بانوان همواره براي شركت در هر مكان و مناسبتي به آن ها نياز پيدا مي كنند و مي شود اين طور بيان كردن كه بدون وجود كيف هاي دستي، پوشش بانوان ناقص خواهد بود. امروزه كيف هاي زنانه در سايزها و طرح هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند. يكي از محبوب ترين و ماندگارترين انواع كيف ها، كيف هاي زنانه هستند كه در رنگ هاي مختلفي طراحي مي شوند.


نگهداري از كيف چرم

كيف هاي چرمي نيز براي آن كه زيبايي خود را همواره حفظ كنند نياز به مراقبت دارند. از جمله زماني كه به كيف چرمي خود نياز نداريد، نبايد آن را به حال خود و درگوشه اي از كمد رها كنيد، چرا كه اگر درون كيف خالي باشد به مرور فرم كلي كيف تغيير مي كند و از فرم استاندارد و اوليه خود خارج مي شود، به همين خاطر بايد دوران آن را مثلا با روزنامه و كاغذ و يا وسايلي كه در اختيار داريد، پر كنيد تا زمان بعدي كه سراغ كيف خود مي رويد با كيفي نا آشنا و بدقواره روبه رو نشويد!

همچنين با روغن كتان و سركه سفيد نيز مي توانيد باعث نرمي سطح كيف چرمي خود شويد و جلوه براق و درخشاني براي آن ايجاد كنيد، ولي به ياد داشته باشيد كه هرگز نبايد روغن هاي سنگين و صنعتي را در تماس با كيف چرمي خود قرار دهيد.

 

مدل هاي كيف چرم

كيف هاي چرمي زنانه مدل هاي مختلفي دارند و در انواع مجلسي، رو دوشويي، دستي و ... عرضه مي شوند. كيف هاي چرمي بسيار نرم و منعطف هستند و به راحتي با پوشش هاي مختلف هماهنگ مي شوند و هارموني زيبايي ايجاد مي كنند. يكي از مدل كيف هاي چرم كيف هاي طرحدار است كه محبوبيت ويزه اي دارند و براي پوشش هاي رسمي و نيمه رسمي بسيار مناسب خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.