آرشیو آبان ماه 1399

چرم سورنا با سابقه اي درخشان، انواع محصولات ساخته شده از چرم طبيعي، مانند بوت، نيم بوت، كفش و كيف چرمي را عرضه مي كند.

آموزش چند مدل بستن بند كفش

همانطور كه مي دانيد پوشيدن كفش هايي كه براي پا بزرگ و يا تنگ باشند، در طولاني مدت مي تواند عوارض جبران ناپذيري را در پي داشته باشد. از همين روبسياري از پزشكان پيشنهاد مي كنند كه كفش هاي بندي در اولويت قرار بگيرند چرا كه اين مدل كفش ها را مي توانيد دقيقا متناسب با سايز پاي خود گشاد و يا تنگ كنيد و به عبارتي كنترل آن كاملا در اختيارتان خواهد بود. شايد هميشه بندهاي كفش هاي خود را به شكل يكساني مي بستيد و به همان مدل هميشگي بسنده مي كرديد ولي بدون شك آشنايي بيشتر با مدل هاي متنوع ديگر مي تواند به زيباتر كردن استايل شما كمك كند و از طرفي شما را از يكنواختي دور كند. در ادامه به چند مدل رايج بستن بند كفش اشاره مي كنيم.

 

آموزش بستن بند كفش دو رنگ

به جاي استفاده از يك بند، مي تواند ايده جالبي باشد كه از دو بند استفاده كنيد. براي اين منظور مي توانيد دو رنگ متضاد و يا همرنگ را به سليقه خود انتخاب كنيد. سپس براي بستن آن ها اول دو بند را به يكديگر گره زده و  سر يكي از بند ها را از يكي از سوراخ هاي رديف پايين و از زير به رو وارد كنيد. به شكلي كه گره حاصل از آن كاملا در درون مخفي شود. در ادامه همان رنگ را به ترتيب از سوراخ هاي همان رديف رد كنيد و در آخر گره مخفي بزنيد.

 

آموزش بستن بند كفش  نردباني

اگر اهل كوهنوري و يا ورزش هاي اين چنيني باشيد، اين مدل از بستن بند مي تواند براي شما بسيار مناسب باشد چرا كه بسيار مقاوم است و به راحتي باز نمي شود. براي اين روش ابتدا دو سر بند را از سوراخ هاي پاييني و از زير به رو رد كنيد و هر يك از سرها را در رديف خودشان به دومين سوراخ وارد شوند.  سپس هر يك از دو سر بند را از زير بند در بين دو سوراخ مقابل عبور داده و از سوراخ بالايي در همان رديف عبور مي دهيم. اين روال را با سر و بند ديگر نيز تكرار مي كنيم و در آخر با گره اي محكم دو سر بند را به هم وصل ميكنيم.

 

براي خواندن روش هاي ديگر بستن بند كفش كليك كنيد:

https://www.sorenaleather.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d9%86%d8%af-%da%a9%d9%81%d8%b4/